Tujuan asal blog ini ditubuhkan adalah untuk membantu pembaca berjimat namun masih boleh mencapai impian mereka di saat krisis ekonomi melanda negara. Save is not forget a fun things in life, we still spend but in reasonable cost. Price list dan costing sengaja dimasukkan di dalam entry untuk memberi gambaran kepada pembaca sejauh mana penjimatan yang boleh dilakukan dalam perbelanjaan harian mereka di Malaysia. Semoga dengan perkongsian ini dan blog seumpamanya akan memberi manfaat besar kepada pembaca, seterusnya mengubah taraf hidup mereka kepada lebih baik, insya Allah.

Semua kandungan blog ini adalah Hak Cipta Terpelihara. Sebarang kegiatan yang disyaki plagiatrisme akan dilaporkan serta-merta kepada SKMM. Dah pernah berlaku, I really meant it.

Popular Posts

Wednesday 28 January 2015

Masa Untuk Dapatkan Bedak Asas REVLON Murah!!

Baiklah baiklah....Allah s.w.t. tak pernah melupakan hamba-Nya yang bertawakal dan beriman... di sebalik pelbagai dugaan yang melanda setiap hari, such political works and conspiration within management level that i facing right now, which once you achieve that level then you can understand my shoes. Beside ada jugak berita baikk untuk beberapa hari ni... Antaranya, aku lulus dalam professional certicate aku tu. Tak sangka plak, di sebalik kejerihan aku ambil cuti a few days untuk exam, bayar exam fee beratus-ratus, kemudian sewa pula bilik hotel yang selesa untuk study sampaikan terpaksa top up duit sendiri, and lastly spend my car and cost to go back KL for exam... Which I dont need to spend such that amount if I still working in Putrajaya... what a suffer life right now! Akhirnya, tanpa diduga aku lulus exam tu.... syukur padamu Ya Allah...

One more thing yang Masreena happy sekarang ni...ialah SALE! Yeay! CHOP, sale bukan sebarang sale yang menghabiskan duit ye, tapi Sale untuk barang yang selalu kita beli tau... perbezaanya kita kuar modal lebih awal daripada biasa but in the same value of RM and we still got extra stock for our usage lah... Kalau biasanya Masreena spend RM100 untuk dua jenis bedak but if we alert with promotion or clearance sale kita boleh dapat 3. As simple as that....



Tadi baca dalam paper sekarang ni GUARDIAN ada promosi hebat untuk 4 hari ni. Yang lain-lain tu tak ambil port sangat, cuma mata tertancap pada Bedak Dua Cara atau Two Way Cake jenama REVLON Colorstay. Kebetulan my REVLON Photo Ready dah habis... tengah sakit otak nak beli kat mana yang murah, suddenly ternampak iklan promosi ni. OK, mungkin dah tiba masanya untuk Masreena try Colorstay pulak ke? :)



Harga yang ditawarkan tersangatlah murah iaitu daripada harga biasa RM68.88 turun sebanyak RM20 now RM48.88!! Woww... ini satu peluang hokeh!!! Kiranya ini harga paling murah yang boleh dibeli dalam malaysia... jangan banding dengan Thailand pulak kan, Thailand pun i pernah dapat murah tapi jenuh lah semata-mata nak cost to Thailand untuk beli make up... That's why i mentioned this is the best deal that we can reached in Malaysia... Jadi, ini lah masanya untuk kita berjimat :)

Baiklah, ini yang berjaya Masreena dapatkan. Itupun satu je, selebihnya macam goreng panass... dah habiss...


 
 Yang Photo Ready ni harga biasa tapi tertarik beli sebab ada free Refill Pack! Yang sebelah tu Colorstay seperti yang diwar-war kan. 


Jom pakat ramai-ramai terjah Guardian :))





No comments:

Post a Comment

Kalau suka tinggalkan komen =)